S cílem najít nové logo vyhlásila Česká triatlonová asociace na konci minulého roku otevřenou soutěž. Ta nyní dospěla do své závěrečné fáze.

Soutěž byla spuštěna s koncem minulého roku, přičemž autoři měli možnost odevzdávat své návrhy do konce ledna. V průběhu února pak triatlonová veřejnost svým hlasováním rozhodla o devíti návrzích, které postoupily do dalšího kola, kde je posuzovala hodnotící komise.

Více informací o této fázi soutěže najdete zde.

Hodnotící komise byla složena ze zástupců vedení ČTA, triatlonistů a odborníků na design, grafiku a sportovní marketing. Ačkoliv komise vyzdvihla originalitu nebo zpracování některých návrhů, žádný z nich nedoporučila v jeho stávající podobě k využití.

V tuto chvíli tedy nemá soutěž žádného vítěze.

„Někteří autoři nás ovšem svými návrhy a profesionálním zpracováním svých prezentací zaujali natolik, že jsme se je rozhodli oslovit k další spolupráci. I když nám tedy soutěž nové logo nepřinesla, hodnotíme ji pozitivně v tom ohledu, že k nám přivedla talentované autory, s nimiž budeme na tvorbě nového logo dále pracovat. Je přitom možné, že nové logo bude vycházet z konceptu, se kterým jeho autor do soutěže vstoupil,“ říká Antonín Bauer, generální sekretář a statutární zástupce ČTA.